CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 21, 2010

AKU RINDUKAN SAAT-SAAT AKU ADALAH AKU

Sekian lama tak melawat blog sendiri...Hari ini terdetik untuk bercerita mengenai rindunyer aku pada kenangan lalu..

Dulu aku setia menjadi diri aku kerana aku tetap aku...
Kini aku dilingkari pelbagai orang yang membuatkan aku rimas untuk menjadi diri sendiri..
Saat ini aku terpaksa merubah segalanya mengikut suasana arus mendatang....
Ketakutan melanda diri ini takut tersesat tanpa diketahui diri sendiri...
Apa yang harus aku lakukan seandainya aku menjadi aku yang baru tanpa berpaling lagi melihat aku yang dulu....Andai baik syukurlah, tapi jika sebaliknya maka rugilah....

Sekian madah tak berhajat......

1 comments:

miashuhada said...

kenangan lalu banyak mengajar kita erti hidup, erti persahabatan, erti kehidupan sbg pelajar, pemimpin dan segala2nya..

memang kalau masa boleh bputar kembali kita semua mahu kembali melalui kenangan2 dulu..
Tetapi apakan daya..

Langkah semakin jauh kehadapan..
memori lama akan kekal dalam ingatan..
Pgalaman baru pada masa skrg banyak mematangkan diri kita...
All the best...

P/S: xtually su pun rindu gak pada kenangan lalu..huhu